Verzenden & retourneren

Bedenktijd/retourneren (ballondecoratie kan niet retourneren)

De transport kosten van ballondecoratie is afhankelijk van het aantal kilometers. 

*geld alleen voor artikelen die via de post of afgehaald in de winkel zijn.

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling wilt retourneren. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort (met uitzondering van gepersonaliseerde producten, deze kunt u helaas niet retoureren). Enkel de kosten voor het versturen van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa tussen de € 0,70 tot € 9,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder (bijvoorbeeld PostNL, DHL, Sandd of DPD).

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product in goede orde ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg voor een goede verpakking.

Let op! Aangezien gepersonaliseerde producten maatproducten zijn, is het herroepingsrecht niet van toepassing op de verkoop aan zowel bedrijven als consumenten. Dit is ook van toepassing op cadeaubonnen.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is uiteraard mogelijk. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Verkeerd bezorgadres

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden geplaatst, leveren wij dezelfde dag bij de bezorger af. Niet altijd lukt het ons om dit na te komen, bij producten die niet op voorraad zijn en gepersonaliseerde producten kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Onze verzendkosten:

€ 2,95 voor bestellingen van 0-50 gram
€ 3,95 voor bestellingen van 50-100 gram
€ 4,95 voor bestellingen boven de 100 gram

€ 9,95 voor bestellingen naar België

U kunt de bestelling ook gratis bij ons afhalen in onze winkel aan de Stationsstraat 2 te Nijverdal.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL, DPD of DHL. Over het algemeen zal de levering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Bij de meeste bestellingen sturen wij u de Track & Trace code, hiermee kunt u volgen waar het pakketje blijft. Mocht het pakketje na 3 werkdagen nog niet bij u zijn aangekomen, neem dan contact met ons op en wij gaan het voor u uitzoeken!